Ekoloji cəhətdən təmiz və müasir bir daşıyıcı ilə Avropanı kəşf etmək fikri sizə maraqlı gəlir? O zaman səyahət üçün ilin ən gözəl mövsümünün başladığı bu dövrdə bu gün hazırladığımız yazı sizə maraqlı olacaq.  

  FlixBus, 2013-cü ildən bəri Avropada milyonlarla insana yeni səyahət konsepsiyasını təqdim edən nəqliyyat şirkətidir. Bu illər ərzində FlixBus Avropanın ən böyük avtobus marşrutları şəbəkəsini yaradıb: bu Start-up, İnternet texnologiyası və klassik nəqliyyat şirkətinin unikal birləşməsinin nəticəsidir.


 
  Ekoloji təmiz avtobuslar Avropa Birliyinin rahatlığı, təhlükəsizliyi və ekoloji təmizliyi tələblərinə cavab verir. Bu avtobuslar ətraf mühiti qoruyan şəxsi avtomobilə əlverişli alternativdir.
 
   FlixBus tətbiqetməsindən istifadə edərək bilet ala bilərsiniz, avtobusa  mindikdə onları gadgetın ekranından göstərə bilərsiniz və həmçinin real vaxtda avtobusun hərəkətini izləyə bilərsiniz. Sadə və aydın bir onlayn sifariş sistemi, salonda pulsuz Wi-Fi və elektrik təchizatı, çevik mübadilə və biletlərin geri qaytarılması - bu komponentlər yeni səyahət konsepsiyasının əsasını təşkil etdi.
 
  FlixBus, Münhendən gələn üç gənc iş adamı tərəfindən təsis edildi və özlərini ekoloji cəhətdən təmiz səyahət etməyi rahat və əlverişli hala gətirməyi hədəflədilər. Eyni zamanda, Berlin şirkətindən MeinFernbus'un ekoloji təmiz avtobusları Alman yollarına çıxdı. 2013-cü ildə dəmir yolu inhisarının məhvindən sonra hər iki şirkət bazarda aparıcı şəhərlərarası daşıyıcılardan biri oldu və böyük beynəlxalq narahatlıqlar üçün rəqabət yaratdı. Münhen və Berlin ofislərinin birləşməsindən bəri Almaniyada avtobus liderinə çevrilən FlixBus hal hazırda bütün dünyada nömrə 1 hesab olunur.


 
  2015-ci ildən etibarən FlixBus beynəlxalq bazarda fəaliyyət göstərməyə başlayır: marşrut xəritəsinə Fransa, İtaliya, Avstriya, Hollandiya, İspaniya və Xorvatiya, eləcə də İngiltərə, Skandinaviya və Şərqi Avropa ölkələri daxildir. FlixBus iş modeli bərabər tərəfdaşlığa əsaslanır. Şirkət texnologiyanın inkişafı, xidmət keyfiyyəti, sürücü təlimi və marketinqə investisiya qoyur. Beynəlxalq komananın Münhen, Berlin, Paris, Milan, Zaqreb və Kopenhagendə işləyən 1000-dən çox işçisi, habelə bütün Avropada bir neçə min sürücüsü var. Hər bir işçi FlixBus və gündəlik yaşıl nəqliyyatın bugünkü sərnişinlər üçün daha yaxşı olmasına öz töhfəsini verir.
 
  Bəs nəyə görə məhz yaşıl rəng?
 Cavab çox sadədir. Çünki FlixBus özünü ekoloji cəhətdən təmiz bir daşıyıcı olaraq təyin edir. Şirkət köhnə nəsil nəqliyyat vasitələrinə nisbətən atmosferə daha az karbon qazı yayan müasir avtobuslardan istifadə edir. Bilet alarkən sərnişinlər CO2 tullantılarını ödəmək üçün könüllü bir ianə etməyə dəvət olunurlar. Şirkət bu pulun dünyada ekoloji layihələrin inkişafına yatırıldığını söyləyir.
Bundan əlavə, şirkətdə biletləri çap etməməyinizə, sadəcə ödənişli qəbzin QR kodunu göstərməyə imkan verən FlixBus App var. Bu kiçik bir şey kimi görünə bilər, amma əslində təbii ehtiyatların qorunmasına əhəmiyyətli bir töhfədir.
 
   FlixBus qısa zamanda bu qədər böyük uğur qazanmasını qısa şəkilcə cəmləsək:
 
  Birincisi, "yaşıl" imic şirkətin populyarlığı üçün çox şey etdi. Müasir avropalılar təkcə iqtisadi deyil, həm də ekoloji cəhətdən səyahət etmək istəyirlər.
 
  İkincisi, yenilik sevgisi - FlixBus-un uğuru, şirkətin rəqəmsal texnologiyalara xüsusi diqqət ayırması ilə bağlıdır. Tətbiq vasitəsilə elektron bir bilet almaq, avtobusları GPS ilə real vaxt rejimində izləmək və avtobusda yalnız pulsuz Wi-Fi-dan istifadə etmək imkanı - bütün bunlar yeni səyahət anlayışı yaradır.
 
  “Bəli, əvvəlcə ucuz biletlərə və müntəzəm satışlara etibar etdik. Ancaq keyfiyyət və rahatlığı unutmadılar, çünki 5 avroya bir bilet almış bir sərnişin bizimlə rahat səyahət etməzsə, növbəti dəfə başqa bir daşıyıcıdan istifadə edəcəkd. Məsələn, ucuz hava yolları ”deyə  FlixBus qurucularından biri Jochen Engert qeyd edir.